fredag 1 maj 2009

TÄVLING


På tisdag den 5 maj spelar Erik Hassle på intima Gröna Lundsteatern i Stockholm. Under aftonen kommer Hassle och hans band att spela låtar från sitt kommande album.

Jag har fått äran att dela ut två biljetter till en läsare, och eftersom jag själv inte kan närvara får denna tillsammans med en vän eller käresta chansen att både träffa Erik och uppleva en väldigt speciell spelning där endast 200 personen kommer att vara bland de utvalda för att närvara.

Så nu skriver ni en motivering i kommentarsfältet (glöm inte mejladress och namn!!) om varför just du borde vinna biljetterna.

Vinnaren meddelas på söndag. Lycka till!!


Update: Tävlingen avslutas på måndag!!! Kom igen nu, en konsert livar ju upp vilken tisdag som helst! Även om ni inte är speciellt förtjust i bandet i fråga kan man ju alltid spana in lite ragg eller testa ut nya moves utan att någon i ens vänskapskrets ser! Eller så blir ni positivt överraskade. Och som några redan kommit på går det alldeles utmärkt att mejla mig direkt istället på musikbloggen(at)hotmail.com


Update2: Tävlingen är avslutad. Vinnare har meddelats på mejl.




3 kommentarer:

Robin sa...

jag hade lätt velat gå om man inte bott i gbg. säg till när du har ett par biljetter till en göteborgs spelning :)

inggg sa...

fan jag hade ju skitgärna gått men jag har konsert då :(:(:(

du vet inte sa...

Tjena..
allt bra??
vad säger du om att följa varandra via blogglovin?
Jag bjuder på det som inte många andra gör.
Rätt pinsamma filmer där jag intervjuar fullisar finns nu att se!

Jag gör din vardag till något roligare!
Titta och njut!

Så vad tycker du?
Kram