torsdag 2 april 2009

Om musiken hade en färg...

Egentligen är jag otroligt modeintresserad, men det får jag inte utlopp för så ofta här i bloggen. Men nu är det så att Uslu Airlines har fått fyra grymma DJs att bidra med var sin färg till deras nagellackkollektion. Fetisch menar att hans musik har färgen silvermetallic, medan Rollerboys är lila och Busy Ps bidrag är limegrönt. Själv ser jag helst att mina naglar är lackade med den ljusblåa nyans som Headman har valt när jag står och vänder plattor.





Dessutom följer en mix av respektive dj med till varje förpackning. Rent musikaliskt föredrar jag Headman och Fetisch. För er som är nyfikna eller som inte bryr er så mycket om produkten men gärna peppar inför morgondagens utgång med lite skön musik föreslår jag att ni går in här!








Inga kommentarer: