söndag 19 april 2009

RSD


Har haft mycket i veckan så jag glömde bort att jag hade en blogg... Veckan efter lovet är alltid krävande. Men nu är jag tillbaka igen!

Idag är det Record Store Day. Det gillar jag. En skiva jag skulle vilja köpa idag är Wooden Shjips nya Dos. Lyssna på låtar från nya skivan här!

Annat jag gillar just nu är
Jalouse
Dazed & Confused
Kobra
P1
Blommande körsbärsträd på Järntorget

Så hjälp oss att komma över söndagsångesten och fyll på listan med fina saker just nu! Att plocka vitsippor, Moneybrothers tomatsoppa, feelgoodfilmen The Boat That Rocked eller Världskulturmuséets Bollywoodutställning? Vad vet jag. Berätta!



4 kommentarer:

ellen sa...

harry potter!

silvia sa...

blommande körsbäsrsträd på järntorget :) <3

Robin sa...

aaa du va på record store day?
jag me..såg du skansros å samuraj cities??

Oppgulp sa...

Jeg kjøpte Pavement Live in Köln på Record Store Day! Dvs, jeg fant den på eBay.