lördag 3 november 2007

I Don't Gaze at the Sky for Long

Det liksom bubblar lite inom mig, när jag vant knappar på tangentbordet för att få reda på mer. Är det verkligen sant? Det är nämligen alltid lika spännande när kanske årets största och kanske nästa års mest betydelsefulla musiknyhet väljer att dyka upp. Är det konstigt att jag började blogga eller vad? Hur som helst är den här nu:

Peter Morén från personliga favoriterna Peter, Bjorn & John är aktuell med soloprojekt vid sidan av PB&J! Det kan ju bli hur bra som helst! Åhh, ibland är musik fan det roligaste som finns. Eller oftast, men speciellt nu känner jag.

Läs mer här och han en fin lördag! Puss.

PS: Stör mig så på att textstorleken ändrar sig hela tiden, när jag lägger in bilder framför allt. Någon som vet varför?!

Inga kommentarer: