onsdag 21 januari 2009

vårsol

Bloggen går lite på sparlåga just nu. Detta har nog varit en av de rörigaste veckorna någonsin! Jag får liksom anstränga mig för att ha huvudet med när allt händer. Så inspirationen tryter, men nu börjar jag få ordning och reda igen och har massa kul på gång! So stay tuned!

I övrigt spelar Skansros på stundande Filmfestivalen i Göteborg, i festivaltältet, måndag 26 januari, kl 21. Missa inte! Gratis inträde med festivalpass. Vi ses väl?

Här är i alla fall en av låtarna från kommande skivan som släpps i vår. Inspelad på Orust, där jag förövrigt spenderat alla mina somrar sen barnsben... Klart att det låter fint i sådan miljö! Det är från producenten Björn Olssons studio, där de spelar upp "Vårsol". Inspelat av psl:










2 kommentarer:

MrsSaturday sa...

Hej, kommer till Göteborg i helgen och det vore kul att ses om du kan, maila mig om du hinner se detta innan fredag eftermiddag. Kan maila dig mitt mobilnummer annars.
/Popkollo-Hanna

Anna sa...

MrsSaturday: Åhh, gör du? Vad roligt! Jag har visserligen en hel del i helgen men vi måste ju ses! Mejla mobilnumret du. Kram!!