måndag 7 januari 2008

disco biscuits

Inte nog med att det slaskade ute så var det måndag och skolan började igen och klockan ringde kvart i sex. Om ni också hade en rätt halvdan dag har jag här ett litet tips. Franska bröderna Damien och Matthieu gör electronica från Lyon och är i år aktuella med en debut EP vid namn Roller Coaster. Generösa var de och gav mig denna låten för er att ladda ner. Det är ingen som ser om ni skulle dansa lite framför datorn. Och det är faktiskt inte alltför lång tid kvar till helgen!


Disco Biscuits - Spitzer

4 kommentarer:

Rosie sa...

hörru vi länkar varandra! Deal?

Anonym sa...

Hatar att min dator är så dålig att jag knappt kan lyssna på musik på den, speciellt med så många spännande tips som du har.

Anna sa...

Emma: Usch då, det var inte bra. Våldsgästa en vän och sätt dig vid Myspace känner jag:) Så kan du ju be snällt sen om att denne kan så att säga fixa de låtar du gillar sen. Lycka till! Och tack:)

Ha det bra!

Rosie sa...

vadå länka låten?:)